Cows

5 comments
Ktosi raz povedal, že som vulgárna.
Zvykla som nadávať na rapových a punkových koncertoch, na ulici, v škole, všade.
A tak som sa zmenila.
Chodím do kostola, nenadávam (auč), založila som si blog, aby som sa nenudila.
Lenže...
Nájdu sa ľudia, ktorým môj blog nevonia.
Tak radšej urazia, ponížia, ofrflú...
A pred spaním si ma vyzliekajú v snoch.. (fúúú)
Tak tu ma máte.
Ďalší post aj pre tých, ktorí ma nemusia... 
(ktorých názory sa nedajú porovnať ani zvieratám nižšie...:))
Nevadí mi robiť si srandu zo seba..
Viem, že nie som dokonalá.
Nevadí mi...
Fotiť sa s kravami.
Nadávať.
Piť víno.
Dotrhať si Levisky.
Tak prečo by to malo vadiť niekomu, kto ma ani nepozná?
Robím si čo chcem..
Delik & Bene: Let 1234 (pozor, sú krásne vulgárni! :))

Na zlé veci už nemyslím.
Medzinárodný deň hejterov je za nami a tisícky postov pred nami.
"Sa snažím dostať k tebe, lebo sa chcem dostať k sebe..."  


Outfit: 
Shorts: Levis. Tee: Primark. Denim jacket: Vintage. Boots: Primark. Accessories: Vintage & Primark.



5 komentárov:

  1. You are beautiful, and your outfit is lovely! Oh, I love the nature scene, so wonderful. xx

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wow, those pictures are amazing! What kind of camera are you using?
    You look really gorgeous in these photos!

    http://femensleatherjackets.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thanks for lovely comment!
      And.. I´m using Nikon coolprix camera.:)
      Have a nice day
      Mona

      Odstrániť
  3. You're blog is so beautiful! And you look awesome with these shorts!

    Please, visit my blog and comment! That only take you one second ♥

    Kisses!
    Susana,
    lunykornio.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wow, those photos are stunning!

    Corinne x
    www.skinnedcartree.com

    OdpovedaťOdstrániť