On the road

2 comments
Knihy mi pletú hlavu.
Keď môžem, čítam..
Hemingwaya, Bukowskeho, feministické underground knihy (Kristla má vždy najviac tipy).
Najnovšie ma pobláznil Kerouac.
Jeho román Na ceste ma preniesol do sveta mladého muža, ktorý túži cestovať.
Byť všade (najlepšie zadarmo, najlepšie stopom), stretávať nových ľudí, nové lásky.
Túlať sa mestami a dýchať ich atmosféru. 
Keď si raz zarobím pekný balík, dám sa aj na cestu.
Na koniec sveta.. 
..a možno aj ďalej.
A tak som sa vybrala na cestu k dedinskému jazeru.
Pre fotky, ktoré mohli byť pekné.
Žiaľ, jazero zmizlo, zarástlo.. zato trstiny je na rozdávanie.
Tak som sa fotila na poľnej ceste..
"So many roads to choose.."
Oliver Lowe & Talpas: Outro.
Keď raz budem "on the road", dám vám vedieť.
Odfotím outfit a zaspamujem vám internet.
Kerouac dobre vedel, 
že sa nájde veľa bláznov..
..na ceste..
Outfit:
Skirt: Ebay. Messy shoes: Ebay. Tee: nobody knows:). Denim gilet: homemade studded Topshop. 

Bye bye, sweetie pie
Mona

2 komentáre:

  1. What a great outfit!! Love the skirt ;)
    xoxo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. I love the outfit! You remind me so much of Peet from http://www.forpeetssake.com blog here!

    Corinne x
    www.skinnedcartree.com

    OdpovedaťOdstrániť