SK8

Leave a Comment
Nikdy som nebola dobrá skejťáčka.
Možno preto ma raz na kapotu nabralo jedno auto.
Oprášila som sa a išla ďalej.
Život je občas smiešny.
Tak ako skejťáci, pre ktorých je pojem "fashion blog" celkom cudzí.
(..a pritom sa obliekajú lepšie ako polovica Slovenska)
Tak ako ja v slnečnom počasí s Leviskou na pleciach.
Tak ako ja so skejtom v rukách.
Call me a dreamer.
Looptroop Rockers: Professional Dreamers
Keby som mohla, vrátila by som sa späť na strednú.
Vrátila by som sa k skejtu.
Myslením na minulosť však zabíjam prítomnosť.
Preto radšej nemyslím...
Let´s reach the sky!
Skejt som dostala ako dar.
Je na ňom M ako Monika a 23 (moje šťastné číslo).
Keby som sa nebála, určite ho prevetrám.
Možno raz.
Outfit: homemade studded Levi´s jacket, Vintage skirt, Primark tee, Ebay accessories & pink Converse.
Pekný deň.
Mona



0 komentárov:

Zverejnenie komentára