Wordless

1 comment
Som Wordless, 
keď by som mala hovoriť.
Keď sa zobúdzam zo sna.
Keď počúvam hudbu pred spaním.
Som Wordless,
keď musím vysvetliť mame, že nie, večer som veľa nepila.
Že nie, na párty som nevyvádzala.
Keď musím vysvetliť Kristle a Braňovi, že nie, na FB si s ním isto nepíšem..
Som Wordless, 
keď vidím všetkých tých pánov Božských.
Keď vidím zaľúbené páry v meste (...lebo mi je zle od žalúdka) :)
Keď vidím písmenka na blogu, ktoré nevedia rozoznať mäkčeň.
Som Wordless,
keď mi zavolajú z Blavy, že ma berú do práce.
Keď zistím, že Primark je pri Viedni!
Keď zistím, že tak málo stačí ku šťastiu.




Aj dnes som Wordless.
Na poli neďaleko domu, na poli, kde som sa učila snowboardovať.
Som Wordless..
Wordless pri tomto songu, pri wordless refréne:
My morning jacket: Wordless chorus.




 Som Wordless.
Pretože niektoré slová zbytočne bolia.
Niektoré radšej netreba ani vyslovovať.
Tak pokiaľ budete hejtovať kožušinu a čižmy v letnom počasí,
skúste sa zamylieť..
... či ste v obliekaní líder... alebo len ďalší follower.


Outfit:
Boots: Next. Top: H&M. Shorts: Diesel. Fur: New Yorker. Accessories: Primark.

 Bye bye for now.
Mona


1 komentár: