Bratislava Majáles

2 comments
Cez víkend začal Bratislavský majáles.
Plný piva, klobás, farebných balónov, dobrých kapiel, opitých ľudí, lepiacich sa chlapcov..
Tento rok bol aj plný mňa.
RAP FRIDAY:
 Vec a Zlokot boli no.1.
Lyrik rozdal viac energie ako elektrárne za posledný rok.
A aj my s Iv sme mali energie na rozdávanie..


PUNKY SATURDAY:
Mojím sobotňajším headlinerom boli Zóna A.
Punk, na ktorom som vyrastala.
Tak som nahodila Conversky, koženú sukňu a moju naj košeľu.
Punk is not dead!


Okuliare nakrivo jak pán!

iPhone photos:
(zrnitá kvalita na nezaplatenie)

Sobotňajší večer vyvrcholil ohňostrojom.
A iPhone to odfotil:

 My outfits:
No.1: Shorts: Levis. Tee: H&M. Jacket: Primark. Trainers: Primark. Bag: H&M.
No.2: Skirt: Ebay. Shirt: Primark. Jacket: Same Primark jacket. Trainers: Converse.
Accessoriess: Ebay, H&M, Primark.

Bye, bye, sweetie pie
Mona


2 komentáre:

  1. i love your skirt!! *_*

    http://letjeti.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thanks.
      Skirt is from Ebay (for 5€):).

      Have a lovely day
      Mona

      Odstrániť