Story

Leave a Comment
Zlé jazyky o mne zvykli hovoriť, že som príliš sebavedomá.
Lebo dedinčanky nechodia na vysokú, necestujú, neobliekajú sa inak ako všetci naokolo.
A pritom som len šedá myš so svojimi snami.
Cestovať, niečo dokázať a zarobiť lóve.
Nesedieť na zadku a čakať, kým niekto druhý urobí niečo za mňa.
Milujem svoj blog, no mrzí ma, že ho brzdí Bratislava.
Polepším sa, sľubujem.
S Romanom sme nahrali pieseň rýchlosťou behu Usaina Bolta.
A tak sme sa stretli a trochu fotili.
Oboch nás baví móda a hudba.
Občas treba mať kamarátov, ktorí vás posunú ďalej a nie dozadu.
Neviem, či som sebavedomá.
No navždy budem hanblivka s ružovými lícami.
Outfit so Céline tričkom je momentálne môj top!
Milujem Céline Paris!
Milujem čiernobielu klasiku.
V kombinácii s čižmami (inšpirované Zarou) a čipkovanou sukňou. Fúúú.
Čo sa týka mojich vlasov, onedlho pôjdu pod nožnice.
Výzor guľatej víly už dlho neznesiem.:)
My outfits:
no.1: Denim shirt: River Island. Skirt: Ebay. Shoes: Converse
no.2: Tee: Ebay. Skirt: Ebay. Shoes: Ebay. :) Chain: H&M.
(Lovin Ebay, you know)

Bye, bye, sweetie pie
Mona

0 komentárov:

Zverejnenie komentára