Sunday Funday

3 comments
Dnes mi starká zahlásila, že jej doma nenormálne chýbam.
Vraj sa nemá s kým rozprávať, smiať sa, hádať.
A hoci som len "za rohom", chýba mi rodina, rodná dzedzina, kamaráti..
Chýba mi detská izba, skrine preplnené oblečením.
Sekáče, ktoré hlásia: Dnes všetko za euro!
Chýbajú mi známe tváre.
Kamaráti, u ktorých nepotrebuješ možnosť: "Pridať priateľa."
 Chýbajú mi cesty, ktoré si pamätajú moje nohy.
 "Kilometre času", ktorý sa už nevráti.
Naprek tomu, že neznášam pátos, nedá sa mu ubrániť.
Vidím ho na miestach, ktoré poznám naspamäť.
Vidím ho na lavičke v parku, v seriáloch v prime time, v statusoch ľudí, ktorým niečo chýba.
Aj mne veľa chýba, no samotu zabíjam hudbou.
A potom je tu aj môj blog..
Môj real hero..
..lebo aj fotky pri burine môžu byť pekné..
..lebo čipkované šaty a vintage veci sú na nezaplatenie..


Občas sa tvárim príliš vražedne..(na blogu takmer stále)
Občas sa smejem, že mi padajú slzy.
Občas ma možno netreba riešiť.
Začína však svitať na lepšie časy.
Fingers crossed, aby to tak vydržalo...
Outfit:
Dress: Ebay. Jumper: Vintage. Trainers: Convers. Accessories: Primark, Ebay.

Bye bye, sweetie pie
Mona

3 komentáre:

  1. perfektné fotky - nielen z tohto postu, ale aj tie predchádzajúce!!!!
    som rada, že som našla ďalšiu začínajúcu blogerku zo Žiliny rovnako ako ja:)
    ak budeš mať čas, kukni aj ku mne:
    lapkindressbox.blogspot.sk

    Pekný deň!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem veľmi pekne za koment.
    Ešte stále som len amatérka, no snáď sa budem zlepšovať.

    Pekný deň!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Úžasná kombinace Converse a elegantní šaty - krása!

    OdpovedaťOdstrániť