Dress + boots

6 comments
Čižmy sú vraj iba na zimu, lebo nás chránia pred chladným počasím, snehom, bla bla bla.
Šaty sú iba na leto, lebo sa v nich nepotíme (naozaj?)...
A môžu byť aj na iné veci.. ako spieva aj Ryan Leslie: Dress you to undress you, babe. (uuuaaa)
Ešte pred fotením som dostala varovanie od babky:
"Ak takto pôjdeš von, čo si o tebe ostatní pomyslia? Šaty a čižmy?"
Pravdupovediac, túto kombináciu mám  najradšej už zopár rokov.
Von som si zobrala čižmy papučové a čižmy vybíjané.
Vybíjané sadli viac, no pohodlné papučové sú stále fajn.
Čo sa týka šiat, Tally weijl nie je zrovna moja šálka kávy.
Napriek tomu som sa zamilovala do týchto šiat.
Rozžiaria môj šatník a možno aj oči okoloidúcich.:)
Moja babka je profesionálny kritik.
Vie, čo sa nosí v televízii, v Dámskom magazíne alebo na stránkach Slovenky.
Aj ja viem, čo sa nosí.
To, v čom sa cítim najlepšie...
Outfit:
Dress: Tally Weijl. Boots no.1: Next, no.2: Primark. Jacket: Come on! Vintage. Accesorries: Primark.

Bye bye, sweetie pie
Mona

6 komentárov:

  1. Šaty jsou vážně úžasné.. v kombinaci s prvníma botama se mi to ale nelíbí.. naopak ta druhá kombinace s biker boots je vážně nápaditá a super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. expectacular tu look estas bellisima yo te veo todos tus post me gustan muchisimo me gustaria tu tambien vieras los mios aber si te gustan guapa besitos http://dolcevirginia.blogspot.com.es

    OdpovedaťOdstrániť
  3. great blog! would love it if you checked out mine

    www.fashion-form.blogspot.co.uk

    xx

    OdpovedaťOdstrániť
  4. oo I love your skirt!!

    http://www.candyliquor.co.uk
    High Street Fashion, Beauty & Celebrity
    xoxo

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hey Gurl!
    I found your blog through a comment you posted on beauty crush’s blog. Your blog is so good! I would love for you to check out my blog and follow Ill be doing a giveaway at 100 followers that I would love for you to be in to win. fallenfashionave.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť