Jersey

4 comments
V poslednej dobe sa zo mňa stáva závisláčka na dresoch.
Pozerám "jersey" všade. /teda, na ebayi/
Už ako stredoškoláčka som sa namotala na NBA.
Budíky o tretej ráno, Novasport, zápasy plné farebných dresov a čokoládových hráčov /na zahryznutie/.
A tak som sa vybrala na nákupy do sekáčov a našla tento "akože" dres za euro.
Onedlho si kúpim taký, kde bude svietiť číslo 23 na kilometer.
Ale to už bude iný príbeh...
Basketbal riešim len pasívne. Pred telkou, v pohodlí domova.
A keďže som výškou tak polovica Kevina Garnetta, hranie basketbalu prenechám na iných.
Dnes som si vyšla na sídlisko, aby som cvakla nový outfit.
Vopred sa ospravedlňujem za neožehlenú sukňu, za nevhodné "graffiti", za moje ksichty.
Dres som skombinovala s dlhou čiernou sukňou, platformami, ale aj bejsbalkou a najkami.
Na sídlisku sa odrazu zastavil život a tak trochu sa začali hýbať záclony za oknami.
Pozdravujem Vlčince, moje najobľúbenejšie sídlisko.

My outfit:
Jersey: Sekáč. Skirt: Ebay. Platform shoes: Ebay. Sneakers: Nike AF1. Jacket: Gate.

Pekný deň
Mona

4 komentáre:

  1. Oh my, I love your outfit! I'm completely obsessed with the sports luxe look at the moment and you pulled it off perfectly!
    i've just uploaded my very own sports luxe OOTD, which you might like!
    Bekki / www.inguz-fashion.blogspot.com x

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Great pictures! I love the jersey top :) x

    OdpovedaťOdstrániť