Military style

5 comments
V čase, keď som si maskáčku z Anglicka doniesla na Slovensko, ľudia na mňa ukazovali prstom.
Mýlili si ma s vojenskou políciou. Mýlili si ma s vojakmi, teroristami.
(a o pár mesiacov neskôr boli výklady plné camouflage oblečenia)
Ľudia zabudli na to, že by mali nosiť to, v čom sa cítia dobre. A nie to, čo sa páči druhým.
A tak si nosím to, čo milujem..



Občas by som chcela byť houdini.
Zmiznúť pred materiálnym svetom
Aj ja milujem značky, drahé veci, ktoré si môžem vystaviť v skrini a obliecť raz za rok.
No ešte viac milujem veci, v ktorých sa cítim sama sebou.
Foster the people: Houdini

Maskáčka nemusí vždy znamenať, že som terorista.
Dokonca ani to, že som dedinský chlapec kupujúci camouflage veci od lacného Jožka v stánku.
Možno mi je len jedno, čo sa nosí na Slovensku.
A možno som v zahraničí len "dievča milión"..

Outfit:
Camouflage jacket: turkish shop in Oxford. Leggings: Primark. Denim shirt: Vintage. Shoes: nobody knows.:)

Romanovi ďakujem za fotos.
Sesterkám Dominike a Lucke, že sa ma snažili rozosmiať.

Bye bye, sweetie pie
Mona


5 komentárov:

  1. military štýl ti veľmi ide!:)

    pozývam ťa na môj prvý giveaway - http://lapkindressbox.blogspot.sk/2013/06/first-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť