Kurt it!

7 comments
Pamätám si to dodnes.
Prvé ťažko ušetrené peniaze v 15tich rokoch putovali na tričko s Kurtom Cobainom a na gitaru,
s ktorou som chcela dobyť svet. /doslova/
Dokumenty o živote Cobaina, fanatické učenie textov Nirvany, prvý black & red sveter.
Aj také boli moje stredoškolské roky.
Dnes je to už pasé, no texty piesní Nirvany mám stále v hlave.
Can you feel my love buzz?
Lebo ja áno.
V H&M mi urobili obrovskú radosť, keď som vedľa tielka Kanye Westa zbadala Cobaina.
Tielko som si za symbolických 7 eur zakúpila vo veľkosti 42 a využívam ho ako šaty.
 Kurta som skombinovala so strapcovou kabelkou a koženými sandálmi.
Ani 33 žeravých stupňov neprerazí zimomravú nostalgiu, ktorú cítim z rozťahaného tielka...

Outfit:
Top: H&M. Leather sandals: Zara. Bag: Ebay. Accessories: Ebay.

Pekný deň
Monika

7 komentárov:

  1. Super!;) xo
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tielko a taška sú dokonalé!
    konečne som u teba našla GFC, takže ťa odteraz pravidelne sledujem, budem rada, ak sa budeme sledovať na GFC navzájom. Máš aj bloglovin?:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fab outfit hun, love it! :)

    Andrea | RosyChicc

    OdpovedaťOdstrániť
  4. love your hair
    http://exitwonds.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hi girly! Love your blog and great post! I'm your newest follower <3 We are hosting two giveaways right now, I would love for you to enter them!

    x0x0

    Blog: sixthtractate.blogspot.com
    Firmoo $25 GIVEAWAY
    StyleLately $50 GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  6. wow skvelé fotky, a tie šaty! :)

    OdpovedaťOdstrániť