Leather(ish) skirt

9 comments
Milujem skater sukne.
Nosím k nim elegantné blúzky, dresy, tielka, vesty..
ale aj pekné kabelky zo Zary.:)
 Okrem bavlnených skater sukní mám aj jednu fake leather.
Dnes som si k nej pripravila dva outfity.
Jeden so svetríkom, druhý s topom Chicago.
Jediná nevýhoda skater sukní je, že keď zafúka...(veď viete)
Pokiaľ však rady vzbudzujete pozornosť, veterné počasie je naj.:)
Ak na pár fotkách vyzerám biela ako vápno, za všetko môže blesk.
Ide o outfit, nie o moje snehovobiele nohy.:)

Outfits:
1st: Skirt: Tally Weijl. Top: Primark. Shoes: Ebay. Bag: Zara. Accessories: H&M.
2nd: Skirt: same.:) Top: Primark. Trainers: Converse. Accessories: Ebay.

Pekný deň
Monika

9 komentárov:

  1. beautiful outfits <3 your blog is very lovely and interesting. im glad if you visit my blog, too <3 keep in touch!

    xx
    beauthi.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. I love the look and your hair is so long and beautiful!

    Mintyessence
    Xx

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lovely skirt dear!

    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. perfektné kombinácie, veľmi sa mi páči najmä druhá variácia :) tiež som si teraz zamilovala dresy na všetky spôsoby

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som do dresov uplny fanatik! Uz sa ma par ludi opytalo, ci idem hrat futbal alebo basketbal, ked mam na sebe dres.. Na Slovensku sa da cakat vselico.:)

      Odstrániť
  5. loving the skater skirt - need it in my life x

    OdpovedaťOdstrániť
  6. náhodou, keď zafúka, tak je aspoň sranda :D.
    inak, tá sukňa je úžasná! už dlho po takejto túžim!
    a tebe to na fotkách nesmierne pristane!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť