Sale

2 comments
Čas výpredajov.
V nákupných centrách, v sekáčoch, ale aj v miestnych potravinách.
Pripravila som si preto outfit, ktorý (okrem spodnej bielizne) nepresiahol ani 30 eur.
To by som nebola ja, keby som z ďaľších jeansov zo sekáča neurobila fresh kraťasky..
Outfit:
Jacket: New Yorker /5€/. Shoes: Gate /6€/. Shorts: sekáč /2€/. Tee: H&M /7€/. Vest: Primark /1€/. Accessories: H&M & Primark /7/

Pekný deň
Monika

2 komentáre:

  1. AHoj Mony,
    na tvoj blog som narazila náhodou. Cez Lapkin blog. Svet blogov sledujem už asi 5 rokov a zhruba cez túto zimu som sa sama rozhodla skočiť do tejto vody. Móda je niečo čím unikám z reálneho sveta a pomáha mi zlepšiť deň.

    Chcela som ti len povedať, že máš nábeh lepší ako iné, stať videnou bloggerkou. Máš štýl, ktorý mňa baví. Nesledujem skoro žiadny CZ ani SK blog. Ak áno po mesiaci ma omrzia. Ale tvoj som si celý prešla.

    Budem ti držať palce a dúfam, že ten tvoj po mesiaci neopustím:)

    PS: tvoje vlasy sú TOP!
    PS2: Za svoj život som napísala len málinko komentov, takže to asi niečo znamená, hehe.

    Keby si chcela mrknúť, moj blog: http://every-land.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeden z najkrajších komentov, aké som kedy dostala. Nesmierne si to vážim a ďakujem za každé slovo, čo si napísala.

      Pekný deň

      Odstrániť