Life update

Leave a Comment
Posledné mesiace zažívam veľmi pekné obdobie.
Napriek tomu, že začiatok roka bol hektický, od leta sa cítim až pateticky krásne.
Všetky zmeny okolo mňa majú pozitívny charakter.
Stihla som sa stať Mgr., nájsť si prácu, ktorá ma baví, presťahovať sa do Blavy, obklopiť sa super ľuďmi, prežiť divoké obdobie na intrákoch v Mlynskej doline /pozdravujem Braňa a spol./,
nájsť si super byt s Lenkou, cestovať hore-dole po Slovensku a zahraničí.
A samozrejme, som šťastná aj z tohto oversized svetra,
ktorý som vychytala v Tally Weijl za 5 eur. :)



Nie som typ človeka, ktorý zverejňuje súkromné fotky na internet.
Tentokrát však urobím výnimku.
Najkrajší life update tohto roku je On.
Ďalší popis už snáď ani netreba...

Pekný deň
M+M



0 komentárov:

Zverejnenie komentára