Black Mozart

Leave a Comment
Random post.
Nedalo mi nenapísať o koncerte, ktorý som absolvovala 9.11.
Ryan Leslie je pre mňa hip-hop a RnB fenomén.
Charakterizuje ho vášen k hudbe, muzikanská dokonalosť a láska k fanúšikom.
Niet preto divu, že jeho bratislavský koncert trval !!!!!!! 4 hodiny! (iba?)
Pôvodne som plánovala, že cvaknem svoj outfit, no keďže som klasicky nestíhala, bola som šťastná, že som dorazila na Ryana včas.
Black Mozart ma roztancoval, rozcítil, pobavil.
Mám pocit, že každá jedna pieseň sa stala v živom podaní hitom, že každá jedna sekunda koncertu zas neopísateľnou.
Ešte teraz počujem skandovanie fanúšikov: Black Mozart!
A on ním skutočne je..

Ospravedlňujem sa za nekvalitnú foto, no pravdou je, že som viac vrieskala ako fotila.
Pre všetkých nadšencov RnB a rap štýlu odporúčam album Les is More a Black Mozart,
ktoré sú preplnené neskutočnými skladbami.
Malá reklama tomuto underrated umelcovi nezaškodí.

Pekný deň
M.

0 komentárov:

Zverejnenie komentára