Red Timberland

2 comments
Do mojich nových červených Timberlandov som sa "na tutovku" zamilovala.
Priznám sa však, že v tomto teplom počasí som ich doposiaľ moc nevyužila, 
a tak som si ich vzala aspoň na včerajšiu prechádzku po Žiline.
Napriek tomu, že ma dlhšie kabáty opticky zmenšujú, milujem ich.
Tento šedý som si kúpila v Primarku za 25 eur a neviem si ho vynachváliť.






Outfit:
Boots:Timberland. Coat: Primark. Top and leggings: Primark.
Accessories: Primark.

Prajem, aby ste do nového roka vykročili tou správnou nohou. :)
Monika

2 komentáre:

  1. I recently came across your blog, and it's lovely!
    As a result i've nominated you my Leibster Award, please check it out at my blog link below:
    Blue Velvet: Liebster Award
    X

    OdpovedaťOdstrániť
  2. stunning! and you have a great blog! mind to check out mine? maybe we can follow each other :)

    www.thebeautyyoffashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť