Prague diary

2 comments
Day 1

Moje tohtoročné narodeniny sme sa s priateľom rozhodli tráviť v "stovežatej" Prahe. Keďže 23.2. vychádzalo na nedeľu, naplánovali sme si pobyt od soboty do pondelka. 5-hodinová cesta vlakom zo Žiliny ubehla rýchlosťou svetla. Prvýkrát som cestovala vlakom, v ktorom bol rýchly a najmä fungujúci internet a veľmi milý a ochotný personál. Toľko vecí zadarmo som vo vlaku ešte nikdy nedostala! :) Prvým dňom nášho pobytu bola sobota, a tak hneď po ubytovaní sme sa pripojili k masám turistom, ktorí si prišli pozrieť Pražský hrad až z druhého konca planéty....








Day 2

Môj narodeninový deň sme opäť trávili prechádzkami po preplnenom meste, no prešli sme sa aj na Petřín a spálili tak asi tisícky kalórii /čomu som sa potešila najmä ja, keďže moja každodenná práca je len o sedení za notebookom/. Po asi 6-hodinovej prechádzke sme na presúvanie konečne využili aj metro, ktoré sa nám napokon tak zapáčilo, že sme sa vozili hore-dole po Prahe ako domáci. Ku koncu dňa sme oslávili moje "zas raz o rok staršia" šumivým vínom a oddychovaním pri telke.








 Day 3

Ak ma poznáte, viete, že som spachtoš, ktorý vstáva z postele až vtedy, keď musí, no posledný deň v Prahe som sa nechcela vyvaľovať zbytočne v posteli, takže sme s Marekom vybehli ešte na pár hodín do ulíc. Počasie bolo slnečné a ulice aj napriek začiatku pracovného týždňa overcrowded turistami. Na posilnenie pred poobednými nákupmi v Palladiu sme si zašli na kávu do Hard rock Café, kde nás obsluhovali niekoľkí čašníci rôznych národnosti. Po káve som mohla veselo výskať nad obchodmi, na ktoré som bola zvyknutá v Anglicku = Topshop alebo mydielkový obchod Lush. A potom už len bye bye, Praha. Smer Žilina a Bratislava. Kiežby som mala narodeniny každý deň.. :)




Pekný deň
Monika

2 komentáre:

  1. love these photos, Prague looks amazing, such a beautiful city <3 makes me badly want to visit it now :) definitely on my list of places to visit though :) you look gorgeous too

    http://amelodyofdiaries.blogspot.co.uk/
    http://www.youtube.com/marieljanina

    OdpovedaťOdstrániť