Happy Monday!

Leave a Comment
Nepoznám osobu, ktorá by milovala pondelky.
A už vôbec nie také, ktoré strávite v práci do večera, ktoré nasledujú po ťažkom víkende.
Dnešok sa mi však páči.
Bratislava je slnečná, na pracovnom stole mám zásobu poľských Krowiek, 
cestou vlakom do Bratislavy som stretla modrohorského básnika Beneho
a v preplnenej električke sa viezli malí chutní škôlkari na výlet.
A čo sa týka víkendu, v sobotu sme mali v rodine svadbu.
Dedinské svadby mám najradšej.
Živá hudba, milí ľudia, veľa veľa jedla.
Na svadbu som si obliekla krátke čierne šaty z Lindexu, ktoré som kúpila vo výpredaji za 9 eur.
Tento rok sa svadobný ošiaľ nekončí, ale, naopak, začína..
Verím, že o pár rokov poviem Áno aj ja.  /pozdravujem frajera/. :)
xixi
Monika selfie

0 komentárov:

Zverejnenie komentára