Doma

Leave a Comment
Tohtotýždňová dovolenka mi s počasím naozaj nepriala. V televízii a v dedinskom rozhlase nás každý deň varovali pred silnými dažďami, pred víchricami a všetky plány, ktoré som na dovolenkový týždeň mala, ostali na papieri v šuplíku. Avšak, vyvaľovanie sa v posteli mi nebolo až tak na škodu.. Škaredé počasie som využila na čítanie kníh F. S. Fitzgeralda. Behom dvoch dní som prečítala Veľkého Gatsbyho a koniec týždňa som venovala 300-stranovej knihe Krásni a prekliati. Okrem čítania kníh som nezabudla ani na inú obľúbenú činnosť - lakovanie nechtov. Áno, som maniak. Milujem laky: trblietkavé, pastelové, krikľave, tmavé, všetky farby sveta! Ešte donedávna som si len tak z nudy lakovala nechty každý deň. Dnes už to robím o niečo menej, no stále sa tejto obsesie nemôžem zbaviť. Počas dovolenky doma som nezabudla ani na kúpeľ vo vani. Všade samá pena! Naposledy som si voňavú penu kúpila v Prahe v obchodníku Lush, ktorý poznam ešte z Anglicka. Do nudných a oddychových dní dovolenky patrí aj teplákový outfit. Tepláky na fotke nižšie sú z New Yorkeru a mám ich cca 500 rokov, no aj po toľkých rokoch sú mojím najobľúbenejším domácim kúskom.  Random fotky dnešného postu zakončím fotkou môjho prvého máju, ktorý mám od noci 30.4. na dvore. Má presne 23 metrov /úplna náhoda/ a stavalo ho asi 15 chlapov z našej a vedľajšej dediny. Najradšej  by som si ho nechala navždy, no posledný májový deň sa budem musieť rozlúčiť. :(








Pekný deň
Monika

0 komentárov:

Zverejnenie komentára