Sunny Sunday

1 comment
Počasie sa posledné dní mení zo dňa na deň. Kým minulý víkend som sa pražila na slnku na motocrosse v Sverepci, cez týždeň som bola nútená nosiť sveter a koženku, keďže búrky a prehánky boli na dennom poriadku. Tento víkend sa našťastie počasie umúdrilo a doprialo mi peknú slnečnú nedeľu v Bratislave. Priaznivé počasie sme so spolubývajúcou Lenkou využili na prechádzku po starom meste, kde mi Lenka ukázala gotický kostol Klarisiek, v ktorom mal nedávno módnu prehliadku svadobných šiat návrhár Robert Bartolen /s ktorým Lenka spolupracuje/. A keďže je Lenka super fotografka, nafotili sme aj pár outfitových fotiek. Čo sa týka kostolíka, pre výbornú akustiku dnes slúži predovšetkým ako koncertná sieň a, samozrejme, aj ako background na fotenia ako bolo to včerajšie.








Na prechádzku som si obliekla šaty kúpené na Ebayi za symbolickú cenu 10 eur. Napriek tomu, že sú z Číny, sú dobrej kvality a navyše mi sadli tak, ako by boli šité na mieru. K šatám som si obula členkové čižmy z Primarku a celý outfit som zladila /ako inak/ do čiernozlata.




 Dress:Ebay. Boots & Bag: Primark. Watch:Guess.

Happy Monday
Monika

1 komentár:

  1. you look gorgeaus!

    http://www.thatordinaryjess.blogspot.nl/

    OdpovedaťOdstrániť