DIY skirt/shorts

10 comments
Po dlhšej dobe prichádzam s dvoma DIY vecami: sukňa a kraťasy. Obe som /ako inak/ kupovala v second hande za symbolickú cenu / 3eurá spolu/, no veľkosť XL v oboch prípadoch nebola na moju postavu ideálna. Preto bolo nutné sukňu a kraťasy prispôsobiť veľkosti S a následne ich aj skrátiť. Málokto v práci mi uveril, že šijací stroj dokáže ovládať aj mužské pohlavie. Áno, práve frajer je zodpovedný za final look oboch vecí. Keďže ja nie som príliš trpezlivý človek a pri každej nezrovnalosti hádžem veci do kúta, priateľ si pokojne sadol za šijací stroj a voilà, nové veci do letného šatníka sú na svete.


Pokiaľ ste aj vy milovníkom lacných, no pekných sukní ako ja, určite si zájdite do najbližšieho second handu v meste /Textile house v BA alebo Humana v ZA/. U nás v Žiline práve prebiehajú zľavy /všetko za 2 eurá a pod/, kde môžete nájsť aj značkové oblečenie za pár euríčok. Väčších veľkostí sa určite nebojte, skôr to berte ako challenge upraviť si sukňu podľa seba /tak ako som to urobila ja - alebo teda skôr môj frajer/. Menšie chybičky si, prosím, nevšímajte. Nie sme profesionálne šičky, no verím, že sa postupne s frajerom polepšíme. Obe veci určite v najbližšej dobe odfotím aj na sebe, najskôr ale musí výjsť slnko. :)



Pekný štvrtok sa praje
Monika

10 komentárov:

  1. Nice skirts:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, práve som narazila na tvoj blog a nechápem ako to že máš tak málo čitateľov, blog máš úžasný! :)
    A tá skuňa je skvelá, milujem secondhandy hoci do nich často nechodím.. A máš šikovného frajera ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne. Veľmi si ma potešila /a frajera taktiež/.
      Pekný deň
      M.

      Odstrániť
  3. I sadly didn't understand any of what you wrote, but the shorts look adorable, I'm really into flowy shorts like that at the moment! :) xx

    OdpovedaťOdstrániť
  4. although I don't understand what's written in the post, I can honestly say that the prints are gorgeous ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. they're so cute!

    from helen at thelovecatsinc.com

    ps. you can win a cute Dahlia trench in my little giveaway! click here

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Unfortunately I cannot understand your lovely post, but the skirt is absolutely adorable, and so are your photography skills! Have a great day!

    Lets keep in touch and follow each other on bloglovin! I always follow back!

    Love from Canada,
    Marie from www.ElleCharie.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Thank you all for lovely comments.
    Very much appreciate that :)
    M.

    OdpovedaťOdstrániť