Vodice

4 comments
Po roku som sa opäť vrátila do Chorvátska. Za krásou tejto krajiny, za teplom, ktoré nám toto leto opäť nedoprialo, za oddychom, ktorý som potrebovala, za označením na mobile No WiFi connection, ktorý mi pripomenul, že aj bez internetu sa dá  plnohodnotne žiť /priznám sa, že v každom bare som mala tendenciu vyhľadávať public WiFi, no dokázala som odolať..zopár dní/. Tentokrát som sa vybrala na dovolenku s priateľom a rodičmi. Autom zo Žiliny nám cesta trvala presných 10hodín, za cieľ sme si zvolili malé mestečko Vodice. 

Okrem kamienkových pláží s priezračne čistou vodou ponúkajú Vodice aj jeden "nečakaný" poklad. Slovákov. Kooopec Slovákov. Východniarov, Záhorákov,  Blavákov, no musím priznať, že slovenské "hefty" ma zabávali počas celého pobytu a ešte teraz mi chýbajú výkriky matiek na svoje ratolesti. Najväčším osobným zážitkom bolo však plávanie. Ďaleko tam, kde už nedovidieť na breh :). Alebo večerné prechádzky mestom.. Alebo kolotoč, na ktorom som hrala drsňáčku, no skončila som s bolesťami žalúdka. Áaach.  Hneď by som sa teleportovala naspäť. :)

Dovolenka s rodičmi má ale jedno zásadné negatívum. Dennodenné prejedanie sa. Moja mama totiž miluje vyvárať. A tak som sa z dovolenky vrátila so zopár kilami naviac /mimochodom, hneď si to všimol kolega v práci, čo ma celkom pobavilo/. Týmto pozdravujem baby do Bratislavy a odkazujem, že sa pridávam k Ružinovským Švihadlovkám.

Počas dovolenky sme okrem vyvaľovania sa stihli spoznávať aj krásy mesta /najmä vtedy, keď som nemusela nosiť ťažkú zrkadlovku so sebou/. V predposledný deň dovolenky sme navštívili aj Šibenik, ktorý je od Vodíc vzdialený asi 10km. Dosť už bolo slov, ostatné už prezradia fotky v postoch.










 Smer Šibenik.

Pekný deň-večer-noc
M.

4 komentáre:

  1. Nice pictures!Your blog is very nice. I`m glad if you visit my blog, too <3

    xx
    beauthi.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Yummy ice cream!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Great pictures !

    fruityandpassion.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť