New look

2 comments
Ešte cez leto som sa zapojila do hlasovania o najkrajší dizajn blogu u Kejmy. Všetci hlasujúci mali na výber tri dizajny, z ktorých vyberali ten, ktorý by najviac ulahodil ich oku. Po skončení Giveaway mal ujo Random vybrať 2 výherkyne, ktorým Kejmy v budúcnosti zmení dizajn blogu podľa ich predstáv.

Neočakávane sa stalo skutočnosťou,  keď mi po niekoľkých týždňoch Kejmy napísala mail, že som vyhrala jej Giveaway. Ako je vidieť aj na hlavnej stránke môjho blogu, Kejmy mi nakoniec "na kompletku" zmenila dizajn blogu, pridala pár záložiek /Traveling, Inspiration/, vyšperkovala ho do takej formy, po akej som túžila, za čo jej veľmi pekne ďakujem.

Po konverzáciach s Kejmy som sa naozaj usvedčila v tom, že je to skvelá osoba, profesionálna blogerka a pre mňa aj skutočná inšpirácia. Určite Kejmy podporte na jej blogu The World By Kejmy. Ja ďakujem za skvelý dizajn a super spoluprácu.


Peknú nedeľu prajem
M.

2 komentáre: