Christmas Decor

2 comments
Najkrajšie chvíle prežívam obvykle doma. S rodinou, s kamarátmi, v kruhu tých, čo mám najradšej. Aj tieto sviatky som sa preto vrátila domov, kde ma okrem najbližších čakalo aj upratovanie a všetky milé záležitosti, ktoré patria k sviatkom vianočným. :) Okrem užívania si vianočnej atmošky sa  venujem aj práci, ktorú som si priniesla z Bratislavy domov. A keďže  v práci v mojom anglickom oddelení nespia klienti ani cez sviatky, pracuje sa aj v tento krásny čas. Okrem nakupovania darčekov som nezabudla ani na výzdobu domu a predovšetkým mojej novej obývačky. Tento rok som preto zdobila dva stromčeky. Jeden pre rodičov a druhý /oveľa menší/ aj pre mňa. Za včerajší večer som pofotila pár záberov z mojej "výzdoby", ktoré pridávam nižšie.

Prajem vám krásne sviatky, v kruhu najbližších, plné pohody a lásky.



 Krásne sviatky
Monika

2 komentáre:

  1. z tých fotiek cítiť vianočnú atmosféru, sviečky a dekorácie na stromček sú TOP :)

    OdpovedaťOdstrániť