Under The Christmas Tree

2 comments
Viem, že Vianoce nie sú o darčekoch, no aj napriek tomu ma už zopár rokov nájdete pobehovať po nákupných centrách /najväčšie nákupy sú vždy v hračkárstve/ kupujúc dary pre rodinu a moje krstňa. A keďže mám od septembra krstniatka dve, o to viac sa teším na ich radosť z darčekov.
Priznám sa, že som tento rok napísala list Ježiškovi aj ja. Namiesto listu v obálke som ho poslala cez Viber na číslo môjho priateľa. Iba na skúšku, overiť si, či som tento rok poslúchala. Ukázalo sa, že som musela naozaj veľmi poslúchať, keďže bol aj môj Ježiško štedrý, za čo mu pekne ďakujem. Opäť mi doplnil zásoby kozmetiky, kníh a aj ponožiek, z ktorých sa vždy tak teším.
Nič však nenahradí pohodu, ktorú posledné dni prežívam. Či už doma pri telke, vyvalená na gauči s preplneným žalúdkom, ale aj v kruhu rodiny a kamarátov. To je na Vianoce ten najkrajší darček. A sneh poletujúci za oknami je len obrovským plusom..


Príjemné dni v kruhu najbližších
Monika

2 komentáre: