USA trip part 3

2 comments
Tesne pred Vianocami som sa rozhodla pridať posledný, teda tretí post z tripu v USA. Táto časť obsahuje fotky zo Santa Monicy, ale aj z krátkeho výletu do Beverly Hills a známej Rodeo Drive. Ešte pred zabookovaním všetkých miest našej dovolenky som premýšľala, kde ukončiť trip v okolí Los Angeles. Voľba jednoznačne padla na Santa Monicu, keďže sme si chceli posledné dni naplno užiť a oddýchnúť si po návrate z divokého prostredia v Las Vegas. Santa Monica sa stala naším domov na posledné tri dni tripu po USA. Navyše sa nachádza len pár kilometrov od LAX, z ktorého sme leteli naspäť do Európy. Priznám sa, že po našom pobyte v Santa Monice budem mať toto mesto zafixované ako mesto milých a usmiatých ľudí. Už dávno som necítila takú pozitívnu energiu z ľudí, ktorých sme stretávali. A pláž? Tá je čistučká, udržiavaná a plná odvážnych záchranárov z Baywatchu. Len Mitcha Bjukenena sme akosi nestretli..:)


Ako som spomínala aj vyššie, Santa Monica je naozaj pokojné prístavné mestečko, v ktorom ľudí nestretnete zamračených, naopak, každý sa usmieva - dokonca aj smetiari na ulici, ktorých sme pri práci videli tancovať! /pri takom počasí sa im ani nečudujem/. Kúsok od Santa Monicy beach je aj známa Venice Beach, ktorá je narozdiel od tej "monikovskej" pláže preplnená čudnými individuami, asociálmi a dílermi trávy. :) Ak by ste si teda v budúcnosti vyberali  ubytovanie v častiach Venice alebo Santa Monica, Monica je jasný favorit.


Jeden z dní v slnečnej Santa Monice sme využili aj na požičanie bicyklov a jazdu smerom od Venice Beach až po okraj Malibu. Cyklistický chodník môžem naozaj odporučiť. Navyše, plážové cyklo chodníky s neskutočným výhľadom sú na nezaplatenie /celodenné požičanie bicykla nás vyšlo 15 dolárov na osobu a bicykle nám požičiaval rodený Holanďan, ktorý by už Santa Monicu nevymenil za žiadne miesto na svete/. Po niekoľkých kilometrov jazdy nesmelo chýbať aj skvelé jedlo. Santa Monica Pier ponúka na výber skvelé reštaurácie, no najznámejšou je bezpochyby Bubba Gump, ktorá poteší všetkých fanúšikov Forresta Gumpa. Pripomínam však, že obed alebo večeru v Bubba Gump si musíte vystáť, keďže žiadny turista si nenechá újsť skvelé jedlo v slávnej reštike.

Posledná časť fotiek patrí výletu do Beverly Hills a Rodeo Drive, ktorú nemusím predstavovať módnym nadšencom. Keďže s mojím kontom som bola šťastná aj za takúto dovolenku, nakupovať na Rodeo Drive som si nemohla dovoliť /no popravde nie som ani typ nákupnej maniačky, ktorá miluje drahé značky/. Moje oči však nakupovali pri každom výklade, a tak som sa musela uspokojiť so statusom: window shopper. Pre všetkých priaznivcov drahých značiek a celebrítných klientov Rodeo Drive určite odporúčam. Podotýkam, že táto ulica patrí k najkrajším, aké som kedy videla. A parkujúce autá na ceste tiež nie sú na zahodenie..


Krásne sviatky
Monika

2 komentáre: