Polish girls

Leave a Comment
Pred pár rokmi by ma ani nenapadlo, že to budú práve dievčatá z Poľska, ktoré ma raz budú inšpirovať. Pravdou však je, že posledné roky vnímam poľské blogerky ako jeden z hlavných zdrojov módnych a lifestylových inšpirácii. Rozhodla som sa im teda venovať môj vôbec prvý post v roku 2015 a vybrať aspoň 4 mená, ktoré v mojom liste poľských krások figurujú. Neskôr určite pár mien pridám, no tentokrát  moje top 4, ktoré denne sledujem na Instagrame a Bloggeri.

27 ročná blogerka patrí k najpopulárnejším európskym blogerkám. Jej blog je skvelým príkladom toho, ako sa dá vybudovať kariéra profesionálnej blogerky a modelky vďaka postovaniu outfitov. Po niekoľkých rokoch fungovania blogu sa z Julliety stala značka, ktorá predáva. Nie nadarmo som jej tvár videla v niekoľkých kolekciách Bershky. A Jullieta si to určite zaslúži. Je stelesnením krásy a skvelého štýlu.
Instagram Jullieta Instagram.
http://www.bemodels.pl/public/news/3203/original/0e9eb1c5c4e6d01ac5f7d955e796284c.jpg
Jessicu Mercedes Kirschner som si prvýkrát všimla na Instagrame pred niekoľkými rokmi. Jej vycibrený vkus /a to nielen v móde/ je fascinujúci. Jemerced si potrpí na drahšie značky, stretáva sa s najznámejšími modelkami a užíva si svoj život /má len 21/. So svojim bratom veľa cestujú, o čom sa môžete presvedčiť na jej Instagrame a okrem európských módnych víkendov nevynecháva aj tie v US. Jej blond vlasy a skvelé telo, veru, je sa na čo pozerať.
Instagram Jessica Instagram.

http://kobietamag.pl/wp-content/uploads/2014/01/Jemerced-Mohito-wiosna-lato-2014-1.jpg


Tu už prichádzam k blogerkám, ktoré síce nie sú úplny mainstream, ale stoja za povšimnutie. Krásna Kasia má skvelý štýl, rada pridáva do svojich outfitov punk a rock kúsky, navyše milujem jej posty na Instagrame, z jej bytu, z cestovania.. Mimochodom, Kasia mi bola inšpiráciou aj pri cestovaní do Californie, keďže len niekoľko týždňov pred nami strávila v L.A. svoju svadbonú cestu. Určite si pozrite aj jej svadobný deň, je prekrásna.
Kasia Instagram.

http://www.faceandlook.pl/sites/faceandlook.pl/files/styles/foto_620/public/1_4.jpg?itok=vUVybpXI

Veronika Zalazinska
Veroniku som objavila na Youtube, kde postovala /a ešte stále aj postuje/ skvelé lifestylové videá. Ihneď som si ju zamilovala. Napriek tomu, že poľštinu neovládam, nemôžem si pomôcť a vždy jej videá dopozerám do konca. Jej fashion style mi je veľmi blízky, a tak sa veľakrát išpirujem aj jej outfitmi.
Veronika Instagram.

http://cdn.freshnet.com/blogs/177/2014/12/15292216890_c1b469a535_b.jpg

All photos were downloaded from Google. :)

Miły wieczór :)
Monika 

0 komentárov:

Zverejnenie komentára