Blue Valentine

2 comments


Sobota bola rozprávková. Najkrajší valentín pod slnkom. Kytice, čokolády, ani zaľúbené drobnosti  sa nekonali. Napriek tomu som si ho užila naplno. Po týždni v uponáhľanej práci v BA som sa vrátila domov do Žiliny /presnejšie do Lietavy/, načerpať energiu, byť s blízkymi. A taký bol aj môj valentín.
Strávila som ho totiž  prechádzkou na Lietavský hrad, kde sa už po siedmy krát konala valentínska akcia. Nestihla som pofotiť davy návštevníkov hradu,  no pár fotiek vás určite neminie. Pôvodne som fotky na blog ani nechcela pridávať, no keďže ide o moju "domovinu", nemôžem zabudnúť ani na ňu. Paradoxom je, že takáto krajina ma obklopuje už od môjho detstva, no stále ma vie prekvapiť svojou krásou. Už teraz sa teším na ďalšiu prechádzku po okolí.






Moustache time :)








Smile, smile, smile. :)


Pekný deň
M.


2 komentáre:

  1. tie tvoje vlasy úúúplne žeriem :)
    jednu z fotiek som obdivovala už na instagrame, ale to gifko je topka zo všetkých fotiek ;)

    http://lapkindressbox.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super fotky a tá modrá obloha! Tá mi v zime mnohokrát chýba :)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť