Nike Roshe "Run"

3 comments
Smelo sa priznávam, že pri výbere mojich bežeckých tenisiek zohral hlavnú úlohu štýl. Kto by predsa nechcel vyzerať dobre aj počas behu? /Aj upotení ľudia predsa môžu vyzerať cool/. Navyše, keď tenisky, ktoré som si zakúpila sú momentálne jedny z najpredávanejších po celom svete?
.
Keďže behanie beriem ako hobby a jediný súčasný aktívny šport, ani nachvíľu som nezaváhala pri výbere tenisiek ako sú Nike Roshe Run /donedávna som behala v niekoľkoročných Nike Air Max a úprimne sa tešila z nového prírastku/. Finančne ma podporil môj priateľ, tenisky boli súčasťou narodeninového darčeka, preto bola moja radosť ešte väčšia.
.
Ako môžete postrehnúť, už len z ich názvu by mohlo byť jasné, že Nike Roshe Run sú určené na behanie. Alebo teda, mohli by byť. Opak je však pravdou. Tenisky sú priúzke a pri samotnom behu noha nedýcha a cíti sa zovretá. Tenisky preto pôsobia /aspoň pre mňa/ veľmi nekomfortné a neprofesionálne. Pre beh určite.
.
Jarná bežecká sezóna odštartovala skromne záväzkom 100 kilomentrov a aj napriek tomu, že som dnes 5 km zabehla s pomocou Nike Roshe Run, moje nohy trpia doteraz. Aj po všetkých dnešných dissoch tenisiek v oblasti behania musím priznať, že pri chôdzi plnia svoj účel a neskutočne sa dajú stajlovať s dotrhanými džínsami, klasickými čiernymi outfitmi, legínami a pod. Niet pochýb, že si ich nechám na hrdé nosenie po meste, no behanie s nimi odkladám na neurčito. 
.
A misia nájsť pravé bežecké tenisky začína odznova..
.




Pekné ráno
Monika 

3 komentáre:

  1. úžasné dokonalé perfektné :D veľmi sa mi páčia Nike Roshe Run tenisky, ale tento dizajn je ešte úžasnejší :D môžem sa spýtať, kde si ich kúpila prosím? :)
    janesworldblog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jsou nádherný! :-)

    Zvu vás všechny do soutěže, ve které můžete vyhrát den se společností YVES ROCHER, BLOGGERKAMI a přidat se k projektu SÁZEJME PRO PLANETU, díky kterému spolu zasadíme stromečky pro výrobu produktů značky YR a pro záchranu přírody :-)!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť