Sziget festival

2 comments
Poznáte Kings of Leon? Bratov Followill? Sex on Fire? Ak áno, určite vás neobišla informácia o ich vystúpení na tohtoročnom Sziget festivale v Budapešti. Ja osobne som skoro odpadla, vidieť ich naživo, to by bolo! Kvôli šetreniu dovolenky na iné účely som sa rozhodla absolvovať len jednodenný festival /festival trval od pondelka do nedele/. Po zverejnení line-upu som sa na sobotu 15.8. tešila oveľa viac. Major Lazer-Foxes-Hollywood Undead-Alesso-Nero a Kings of Leon v jeden deň. Multižánrová žúrka.

Sziget festival. Približne 100 tisíc ľudí na jednom mieste = Ostrove slobody. Od momentu, ako sme vošli na ostrov sme sa cítili príjemne. Obsluha v stánkoch, jedlo, alkohol, všetko na jednotku. Organizácia okolo festivalu: vstupenky, festivalové platenie, stanové mestečko, opäť všetko na jednotku. Nikde žiadne dlhé rady, dlhé čakania. Dokonca ani na samotné koncerty sme nečakali viac ako 5 minút. Ľudia boli ďalším pozitívom. Všade, kam sme sa pohli boli /personál a návštevníci/ usmievaví a priateľskí. 

A koncerty? Ešte teraz mám zimomriavky. Moje topky boli Major Lazer a Kingovia. Kým Major Lazer roztancovali Sziget v jamajskom rytme, Kings of Leon stavili na osvedčené hity, pričom prevládali piesne z albumu Only by the Night /čo mi vôbec nevadilo, keďže je to môj naj album/. Najväčším zážitkom koncertu však bola skladba Cold dessert, ktorú zvyčajne vôbec nehrávajú.. Ak ste tam náhodou boli a počuli vrieskať od šťastia nejaké dievča, s najväčšou pravdepodobnosťou som to bola ja. 

S priateľom sme nakoniec spojili Sziget festival aj s víkendovým tripom do Budapešte. A oplatilo sa! Budapešť je prekrásne mesto. Obavy o tom, že angličtina v Maďarsku nestačí sme odhodili už hneď po príchode do apartmánov, kde sme boli ubytovaní. Personál v kaviarňach či v reštauráciách v centre mesta taktiež angličtinou exceloval.

Do Budapešte som si zobrala tri najobľúbenejšie letné overaly. Pôvodne som chcela zahviezdiť v mojom bielo-modrom overale, ale kedže som po pár hodinách cestovania zistila, že nie je vôbec pohodlný, rozhodla som sa festivalovať v čiernom. :) Vopred sa ospravedlňujem, že som veľa nefotila a poskladala len koláž z pár fotiek.  O to viac sme si festival užili...








Pekný deň
Monika 

2 komentáre:

  1. festivaly zbožňujem a hrozne rada by som sa na Sziget šla pozrieť :) Kings of Leon museli byť úchvatní!!! ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť